Ponúkame riešenia od plánovania dodávky služieb až po riadenie ich úrovne, manažment IT incidentov, riadenie zmien a konfigurácií IT komponentov. Môžeme vám zabezpečiť nasledujúce funkcie:
- Služba IT Service Desk
 - IT support (insourcing, outsourcing)
 - Manažment konfigurácií (Configuration management) - inštalácia a konfigurácia HW, SW a počítačových sietí
 - Riadenie zmien (Change management)
 - Riadenie úrovne poskytovaných služieb (Service Level Management)
 - Dizajn, inštalácia a rozvoj počítačových sietí, systémov štruktúrovanej kabeláže, telekomunikačných a spojovacích systémov
 - Školenia a zvyšovania povedomia v oblasti IT a informačnej bezpečnosti
 - Manažment mobilných zariadení, e-mail manažment, systémy filtrovania obsahu
 - Konzultačné služby v oblasti prevádzky IT
 - E-business, web design, vývoj softvéru
 
Implementácia ITSM prináša celý rad výhod a to ako pre samotné IT oddelenia, tak i pre podnik. najmä:
- Zvýšenie dostupnosti a spoľahlivosti služieb
 - Zvýšenie efektivity činnosti IT
 - Efektívne využívanie odborných znalostí
 - Zlepšenie internej komunikácie
 - Obmedzenie nákladov na zmeny (napríklad pri zmenách procesov a zavádzanie nových služieb)
 
